Skip to main content

Hrčak i morsko prase

527

Kao dodatak granulama i senu, nekoliko vrsta svežeg povrća (posebno zelenog) i voće mogu biti deo svakodnevnog menija. Zeleniš bi trebalo da sačinjava glavni deo kada je povrće u pitanju, a voće i drugo povrće bi trebalo davati u manjim količinama. Dobar izbor su kelj, spanać, repasto povrće, peršun, maslačak. Treba izbegavati ili ograničiti upotrebu kupusa, brokolija i karfiola, budući da ovo povrće utiče na proizvodnju gasova u digestivnom traktu.  Ukoliko nema pesticida, slobodno im se može dodati i trava ili detelina, i to posebno morskim prasićima u razvoju kojima je neophodno više hranljivih sastojaka.  Pored svega navedenog, potrebne su stalno nove kutijice, grančice i slični predmeti od prirodnih materijala koje će morsko prase grickati. Glodarima zubi neprekidno rastu čitavog života pa im “grickalice” moraju biti obavezne na meniju.

SIROVINSKI SASTAV:
Proso,kukuruz, grašak, pšenica, zob, kikiriki, ječam, kokičar,
jabuka sušena, sušena šargarepa, suncokret, ljušteni ovas,
svetlo seme, muhar, hajdina, energon.
HEMIJSKI SASTAV: vlaga najviše 13,5%
NAČIN UPOTREBE:
Hranu za Hrčka i Morsko prase stavljati u manjim količinama i
češće u posudu za hranjenje, da bi imale uvek svežu hranu pred
sobom.

Kontaktirajte nas!

Popunite formu i naš tim će Vam se javiti u najskorijem roku.